[vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_row_inner row_type=”row” type=”full_width” text_align=”left” css_animation=””][vc_column_inner]
Sygnalizacja kolejowa na liniach PKP PLK
Pierwotna cena wynosiła: 199,00 zł.59,00 złAktualna cena wynosi: 59,00 zł.
Przygotowany na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów (instrukcji sygnalizacji Ie-1). Nie jest to jednak przepisana instrukcja. Znajdziesz tutaj szczegółowe opisane wszystkie przypadki sygnalizacyjne wraz z prezentacjami multimedialnymi.
Z moim kursem nauka przepisów będzie przyjemnością.
Kurs autorstwa kolejowe-lekcje.pl z zakresu sygnalizacji kolejowej na liniach zarządzanych przez PKP PLK.
Całość szkolenia podzieliłem na kilka modułów:
- Moduł 1 – Sygnały nadawane przez sygnalizatory podczas jazdy pociągu.
- semafory kształtowe,
- semafory świetlne,
- sygnał zastępczy,
- sygnalizatory powtarzające,
- tarcze ostrzegawcze semaforowe kształtowe,
- tarcze ostrzegawcze semaforowe świetlne,
- tarcze ostrzegawcze przejazdowe,
- ostatni semafor blokady wielodostępowej.
- Moduł 2 – Sygnały nadawane przez sygnalizatory podczas jazd manewrowych.
- tarcze manewrowe kształtowe,
- tarcze manewrowe świetlne,
- tarcze rozrządowe,
- tarcze zaporowe,
- latarnie wykolejnicowe,
- latarnie obrotnicowe oraz wag pomostowych
- Moduł 3 – Sygnały zatrzymania i zmniejszenia prędkości podawane przenośnymi tarczami.
- sygnały zatrzymania,
- doraźne ograniczenia prędkości.
- Moduł 4 – Sygnały ręczne i dźwiękowe oraz na pojazdach kolejowych.
- sygnały ogólnego stosowania podawane przez osoby upoważnione, (dostępne wyłącznie w wersji czytanej)
- sygnały dźwiękowe podane urządzeniami pojazdów kolejowych,
- sygnały dawane przy wyprawianiu i przepuszczaniu pociągów, (dostępne wyłącznie w wersji czytanej)
- sygnały na pojazdach kolejowych,
- sygnały alarmowe (dostępne wyłącznie w wersji czytanej)
- Moduł 5 – Wskaźniki
- wskaźniki zwrotnicowe,
- wskaźniki ogólnoekspolatacyjne – część 1,
- wskaźniki ogólnoekspolatacyjne – część 2,
- wskaźniki dotyczące zelektryfikowanych linii kolejowych,
- wskaźniki systemu ERTMS/ETCS.
- Moduł 6 – Aktualizacje kursu związane ze zmianą przepisów po dacie jego publikacji.